Mostra de cuina barcelonina, 1985

cartel Mostra de cuina barcelonina

cartel Mostra de cuina barcelonina, 1985

 

CAT>>

VI Mostra de Cuina Barcelonina
A la Mostra de Cuina Barcelonina, els principals restaurants proposaven menús de degustació a les paradetes instal·lades als carrers de la ciutat.

En contrast amb el cartell de 1983, que donava protagonisme als cuiners, el de 1985 posa l’èmfasi en els productes. El cartell podria tenir les seves arrels en els bodegons del renaixement, amb un tractament d’art pop a la manera dels still-lifes de Roy Liechtenstein. Un gruixut perfil negre delimita els diferents colors sense ombres ni degradats.

Els textos i logotips estan situats sobre cartel·les que simulen la iconografia dels mercats, remarcant la seva estètica pop. El conjunt està troquelat per accentuar la sensació d’objecte.

 

ESP>>

VI Muestra de Cocina Barcelonesa
En la Muestra de Cocina Barcelonesa, los principales restaurantes proponían menús de degustación en los puestos instalados en las calles de la ciudad.

En contraste con el cartel de 1983, que daba protagonismo a los cocineros, el de 1985 pone el énfasis en los productos.
El cartel podría tener sus raíces en los bodegones del renacimiento, con un tratamiento de arte pop inspirado en los still-lifes de Roy Liechtenstein. Un perfil negro grueso delimita los diferentes colores sin sombras ni degradados.

Los textos y logotipos están situados sobre cartelas que simulan la iconografía de los mercados, remarcándose su estética pop. Además, el conjunto está troquelado, cosa que acentúa la sensación de objeto que va más allá del cartel.

AÑO: 1985

AUTOR(ES): Pilar Villuendas – Josep Ramon Gómez

DIMENSIONES (en cm): 48 × 65

CLIENTE: Ajuntament de Barcelona, Gremio de Restauración

MATERIAL: Papel couché

SISTEMA DE IMPRESIÓN: Offset | cuatricromía y troquel

TÉCNICA GRÁFICA: Ilustración



Deja un comentario